Giá là giá trung bình mỗi đêm mà các đối tác của chúng tôi cung cấp và có thể không bao gồm tất cả thuế và phí. Thuế và phí được trình bày chỉ là giá trị ước tính. Vui lòng xem các đối tác của chúng tôi để biết thêm chi tiết.
We had booked Calmette Hotel, but on arriving there the hotel said they no longer accepted Booking.com bookings, and transferred us here. Hotel seemed OK. Not as good as Calmette (there is no air conditioning in the building, apart from the rooms, so the lobby is hot and uncomfortable), but acceptable. The receptionist took a while to find our booking, then told us we had been upgraded. Not sure what the upgrading was because my daughter's room overlooked a wall, while my room didn't have a proper shower - instead I had to cope with a handheld spray. What on Earth are the lower grade rooms like? Given that there are only two rooms on each floor, which must be the same all the way up, and we had both rooms on the second floor, I assume that either the back room with a view of a wall or the front room with no proper shower must count as the superior room. Whatever. When it came to using the safe, my daughter set off the alarm in hers twice because the instructions are unclear, and I also had to fetch the receptionist for mine because mine was locked. The receptionist unlocked it using the pass key, and reset the code by pressing a button inside the safe. Then closed the safe and asked me to enter my own code. I pointed out to her that I couldn't do that because it was closed, I didn't know her code, and to reset it the door needed to be open. I pointed out the instructions on the safe, which said to leave the door open. She then entered her code (which I noted as 12345) and left the door open for me, then said "Can I go now?" Afterwards I found different instructions on a laminated sheet in a drawer, which said to unlock the safe by using the code 1234. Confusing! Why have two different sets of instructions? And why not be consistent with the code? Anyway, that evening while sitting at the desk I started to get bitten on my feet, so I put on socks to protect my feet. My daughter, in the morning, had bites on both sides of her face, both of them in a line upwards, classic of bed bugs. I informed the hotel of the bugs over a week ago, but have had no response from them. Bed bugs can occur anywhere, but that there were bugs in two different rooms, and that the hotel hasn't responded to my communication is not encouraging. The combination of bed bugs, poor shower, awkward safe, no air-conditioning in the lobby, and staff who seemed less than efficient leads me to give this place a poor rating.…
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 10 năm 2019
Đánh giá này là ý kiến chủ quan của thành viên Tripadvisor chứ không phải của Tripadvisor LLC. Tripadvisor thực hiện kiểm tra đánh giá.
1 cảm ơn
Hữu ích
Chia sẻ
Các đánh giá này được dịch máy từ tiếng Anh. Hiển thị bản dịch máy?
Tôi là Yoga Efendi, một du khách độc thân đến từ Yogyakarta, đảo Java - Indonesia. Đây là đánh giá đầu tiên của tôi về khách sạn này. Năm ngoái tôi đi Sài Gòn bằng xe buýt từ Phnom Penh - Campuchia. Là một người du lịch một mình, trải nghiệm này rất quan trọng đối với tôi vì tôi cũng là một blogger. Tôi đã quyết định đặt OYO 101 Saigon chỉ trong 1 đêm qua đặt phòng. com. Tôi có hai lý do để đặt OYO như giá cả và vị trí chiến lược. Điều đáng ngạc nhiên là khi tôi đến khách sạn, OYO 101 Saigon Management đã cho tôi một phòng tốt hơn (nâng cấp). Thứ hai, cô gái tiếp tân rất hữu ích. Cô ấy tên là Kim Nguyễn. Cô ấy đã cho tôi một lời giải thích ngắn gọn về Quận 1, đưa cho tôi một bản đồ và không ngại trả lời tất cả các câu hỏi của tôi. Căn phòng thật tuyệt vời đối với một người như tôi. Điều này đáng giá từng xu. Chắc chắn sẽ trở lại một lần nữa. Chuyến đi ngắn đến đây nhưng đáng nhớ.…
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 11 năm 2018Loại chuyến đi: Đã đi du lịch một mình
Xếp hạng bản dịch
Đánh giá này là ý kiến chủ quan của thành viên Tripadvisor chứ không phải của Tripadvisor LLC. Tripadvisor thực hiện kiểm tra đánh giá.
Tôi đã được cung cấp một căn phòng với khóa trục trặc. Các nhân viên lễ tân rất hữu ích và hành động nhanh chóng. Họ đã thay đổi một phòng mới cho tôi lên tầng ba. Nhân viên cũng rất thân thiện. Phòng sạch sẽ và rộng rãi. Yêu cầu cho tầng cao hơn nếu bạn có thể. Chợ buổi sáng gần đó và một số món phở thực sự đẹp?
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 7 năm 2019Loại chuyến đi: Đã đi du lịch một mình
Xếp hạng bản dịch
Đánh giá này là ý kiến chủ quan của thành viên Tripadvisor chứ không phải của Tripadvisor LLC. Tripadvisor thực hiện kiểm tra đánh giá.