Chúng tôi thấy rằng bạn đang sử dụng một trình duyệt không được hỗ trợ. Trang web của TripAdvisor có thể không hiển thị đúng.Chúng tôi hỗ trợ các trình duyệt sau:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Canalta Lodge

Khách du lịch (141)
Phòng & Phòng Suite (49)
Video
Chứng chỉ Dịch vụ xuất sắc
Giới thiệu
Địa điểm
Sự sạch sẽ
Dịch vụ
Giá trị
Chứng chỉ Dịch vụ xuất sắc
Tiện nghi cơ sở kinh doanh
Internet tốc độ miễn phí (WiFi)
Trung tâm thể dục thẩm mỹ
Bể bơi
Bao gồm bữa sáng
Bồn tắm nước nóng
Cho phép vật nuôi ( Cho phép chó / vật nuôi )
Khách sạn không hút thuốc
Lối vào ra cho xe lăn
Nhân viên đa ngôn ngữ
Phòng họp
Tự giặt là
Hiển thị thêm
Tiện nghi trong phòng
Điều hòa nhiệt độ
Phòng cho gia đình
Phòng không hút thuốc
Phòng Suite
Tủ lạnh trong phòng
Thông tin cần biết
PHONG CÁCH KHÁCH SẠN
Yên tĩnh
An toàn
HẠNG KHÁCH SẠN
Liên kết của khách sạn
Truy cập trang web khách sạn
Đánh giá & các nội dung khác
108đánh giá
179ảnh
3H+Đ
0mẹo chọn phòng
Xếp hạng của khách du lịch
  • 46
  • 39
  • 17
  • 5
  • 2
Thời điểm trong năm
Loại khách du lịch
Ngôn ngữ
  • Thêm ngôn ngữ
  • Lọc
  • Tiếng Việt
Các đánh giá này được dịch máy từ tiếng Anh. Hiển thị bản dịch máy?
Chúng tôi đã ở đây bốn đêm vào cuối tháng Bảy. Chúng tôi có một căn phòng đẹp và sạch sẽ trên tầng ba với một nhà bếp nhỏ là tốt. Khách sạn nằm ngay từ đầu của Banff (đến từ Calgary) vì vậy nó mất 10-15 phút đi bộ đến trung tâm nhưng nó là một đi bộ tốt đẹp và dễ dàng. Có một
Đọc thêm
Phản hồi từ CanaltaLodgeGM, Manager tại Canalta Lodge
Đã phản hồi 11 thg 8, 2018
Dear Laura, Thank you for providing such a detailed review of your recent stay. Feedback such as this is invaluable in pointing out what we're doing right, and helping us identify those areas that need our attention. Please allow me to apologise for the unfortunate circumstance of your check-in. We aim to deliver a warm, welcoming customer service experience to all of our guests that lets you know how much we appreciate you. We encourage our new staff to own each interaction with guests, with support right there if they need it; however it is clear this ethos has come across as poor managing and sloppy customer service on this occasion, and for that I am extremely sorry. If you would be open to discussing this matter in more detail please don't hesitate to contact me at canaltalodge@canalta.com, I would really appreciate the opportunity to turn this experience around for you. Sincerely, Canalta Lodge Management
Đọc thêm
Con tôi và tôi đang tận hưởng kỳ nghỉ của chúng tôi tại Canalta Lodge ở Banff cho hầu hết các phần - phòng là tốt đẹp và thoải mái, tốt đẹp để có một tủ lạnh và lò vi sóng, bữa ăn sáng là rất tốt. Tuy nhiên, phòng của chúng tôi nằm ngay bên cạnh máy làm đá, thang máy, cầu thang
Đọc thêm
Phản hồi từ CanaltaLodgeGM, Front Office Manager tại Canalta Lodge
Đã phản hồi 5 thg 8, 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write this review. Whilst I'm glad you enjoyed your stay on the whole I'd like to take this opportunity to apologize for your room not meeting up with your expectations in regards to location. Your comfort and good night's rest is our top priority, which is why we always encourage our guests to get in touch with our front desk if they're not completely satisfied with their room, and they will always be happy to offer alternatives if at all possible. On your next visit it will be our pleasure to ensure you have a quiet, comfortable room so that you can have the experience we failed to deliver in full the first time.
Đọc thêm
Chúng tôi đã có một số điểm để sử dụng hết nên quyết định đặt một phòng ở đây cho cuối tuần của chúng tôi đi. Các phòng được sạch sẽ và chúng tôi thích phong cách. Các điều hòa không khí quá lớn nếu không, phòng của chúng tôi là tốt. Tổng thể khách sạn chỉ là ok. Với giá $ 450
Đọc thêm
Phản hồi từ CanaltaLodgeGM, Manager tại Canalta Lodge
Đã phản hồi 17 thg 8, 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. First of all, please allow me to apologise for your stay not meeting up with your expectations, nor our standards. We strive to deliver an outstanding hotel experience that leaves you satisfied, of course that includes your enjoyment of all the amenities we have to offer such as our complimentary breakfast. Clearly, on this occasion we have regrettably fallen short, and for that I am truly sorry. Though feedback like this helps us to improve our services for the future, we would like the opportunity to make this right. If you are open to discussing this matter further please don't hesitate to contact me at canaltalodge@canalta.com or on +1 (403) 762 2112 so that we may have the opportunity to turn your experience around. Thank you again for making us aware of these concerns, we hope that to welcome you again soon. Sincerely, Canalta Lodge Management
Đọc thêm
Chúng tôi thực sự muốn thích nơi này nhưng khi vệ sinh rời khỏi chốt cửa dính ra khỏi khóa cửa của chúng tôi và chúng tôi đến phòng của chúng tôi với cánh cửa hơi mở - chúng tôi chỉ có thể không. Bất cứ ai cũng có thể dễ dàng thấy rằng bằng cách đẩy cửa của chúng tôi, họ có thể
Đọc thêm
Phản hồi từ CanaltaLodgeGM, Manager tại Canalta Lodge
Đã phản hồi 19 thg 8, 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. First of all, please allow me to offer my sincere apologies that your stay at our hotel wasn't what you hoped it would be. It is beyond our deepest regrets that we failed to provide you with anything less than a legendary experience, as your numerous criticisms of our service would allude. We certainly do not take feedback like this lightly so please allow me to address each of your points accordingly. Our housekeeping department service stay-over rooms daily, though there is no procedure for them to leave rooms unlocked and doors ajar as this would of course violate our security protocols. I can only apologize for their mistake on this occasion. Though we do not have safes in our rooms, we do have a safety deposit box behind our front desk; our staff will gladly receive these items for you and provide you with a receipt to ensure they are safely kept while you're out. As for the lack of towels and coffee mark, we strive for perfection with every room but it is clear our housekeeping missed these on this occasion, for which there is no excuse. Our hotel is bookable through numerous websites, and as a result we have experienced some difficulty achieving uniformity in regards to our parking fee; we will of course honor any confirmation that includes free parking, sorry that it wasn't successfully communicated to the team member that checked you out. In regards to the other items, though I'm sorry our breakfast, lighting and information made available to you weren't to your satisfaction, we very much value this feedback and will use it towards improving our service for the future. Though you've cited that we've already made an effort to earn back your trust, I would like to reiterate that this is not an empty gesture. We take feedback like this very seriously and will do our utmost to ensure that we turn your negative experience around. Please, if you are open to discussing this matter further contact me directly at canaltalodge@canalta.com, or at +1 (403) 762 2112 during regular office hours. Once again, please accept my apologies that we weren't able to get it right the first time. We very much hope to welcome you again in the future and deliver the legendary experience Canalta Hotels are known for. Sincerely, Canalta Lodge Management
Đọc thêm
+2
Hình như khách sạn đã dành những nỗ lực để cung cấp cho các phòng một lumberjack / cắm trại cảm thấy đó là mát mẻ. Phòng sạch sẽ. Phòng tắm là thực sự ít và không có nhiều không gian băng ghế dự bị. Ăn sáng là ok, nhưng có thể làm với một chút nhiều. Kết thúc vị trí thị trấn,
Đọc thêm
Phản hồi từ CanaltaLodgeGM, Manager tại Canalta Lodge
Đã phản hồi 11 thg 8, 2018
Hello Laura, Thank you for your review, we're so happy to hear you enjoyed the feel of our newly renovated rooms! We appreciate the feedback and look forward to welcoming you again in the future. Kind Regards, Canalta Lodge Management
Đọc thêm
Trước
12
Danh mục album
Tất cả ảnhKhách du lịchPhòng & Phòng SuiteĂn uống Bể bơi & Bãi biểnTrung tâm dịch vụ & Phòng sự kiện
This doesn't show space between bed and tv but it was at least 5 feet so nice and spacious!
King bed loft with fireplace, with big microwave and two-cup coffee maker and mini fridge
King bed loft with fireplace
King bed loft with fireplace
King bed loft with fireplace - carpeted stairs and loft area, but tiled main floor
TrướcTiếp theo
12345610
Hello We are in the final stage of the construction although we do not have the exact date as to when our courtyard will be officially open for our guests. I can definitely advise you as soon as we have the date and hopefully it would be soon. Thank you for your patience and we are looking forward to welcoming you in our hotel.
1 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
How is parking there?
We were there on low season (and we're members of their chain) and didn't get charged for the underground parking - there are a lot of stalls down there. There's also some surface parking behind the hotel. Banff can be very very busy in the summer, and finding parking downtown can be quite the chore. It's a short hike into town, plus they do have a transit system (ROAM) that connects Banff town to many of the attractions in town and further afield.
1 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
do the rooms have hair dryers
Yea it did.
0 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
TrướcTiếp theo
11
KHOẢNG GIÁ
79 US$ - 485 US$ (Dựa trên giá trung bình cho phòng hạng chuẩn)
CÒN GỌI LÀ
spruce grove hotel banffspruce grove banff
TRƯỚC ĐÂY GỌI LÀ
Spruce Grove Inn
ĐỊA ĐIỂM
CanadaAlbertaCanadian RockiesBanff National ParkBanff
SỐ LƯỢNG PHÒNG
112
Đây là hồ sơ TripAdvisor của bạn phải không?
Bạn sở hữu hoặc quản lý cơ sở kinh doanh này? Xác nhận hồ sơ của bạn miễn phí để trả lời đánh giá, cập nhật hồ sơ và hơn thế nữa. Xác nhận hồ sơ của quý vị