Chúng tôi thấy rằng bạn đang sử dụng một trình duyệt không được hỗ trợ. Trang web của TripAdvisor có thể không hiển thị đúng.Chúng tôi hỗ trợ các trình duyệt sau:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Khách sạn Meracus Hà nôị 1

Truy cập trang web khách sạn
Giới thiệu
Địa điểm
Sự sạch sẽ
Dịch vụ
Giá trị
Chứng chỉ Dịch vụ xuất sắc
Tiện nghi cơ sở kinh doanh
Kênh 1
Internet tốc độ miễn phí (WiFi)
Xe đưa đón đến sân bay
Wifi công cộng
Bao gồm bữa sáng
Dịch vụ giặt khô
Dịch vụ giặt là
Nhân viên hỗ trợ khách
Nhân viên đa ngôn ngữ
Khách sạn không hút thuốc
Hiển thị thêm
Tiện nghi trong phòng
Phòng Suite
Phòng không hút thuốc
Điều hòa nhiệt độ
Tủ lạnh trong phòng
Quầy bar mini
Thông tin cần biết
PHONG CÁCH KHÁCH SẠN
Khách sạn cổ kính
Lãng mạn
HẠNG KHÁCH SẠN
Liên kết của khách sạn
Truy cập trang web khách sạn
Đánh giá & các nội dung khác
1.241đánh giá
719ảnh
7H+Đ
0mẹo chọn phòng
Xếp hạng của khách du lịch
  • 1.054
  • 167
  • 12
  • 3
  • 5
Thời điểm trong năm
Loại khách du lịch
Ngôn ngữ
  • Thêm ngôn ngữ
  • Lọc
  • Tiếng Việt
Hiển thị các đánh giá có đề cập
Tôi rất ấn tượng với trang trí tại khách sạn này, nó khiến tôi thấy ấm cúng và giống như ở nhà vậy.
Có một điểm tôi chưa được hài lòng lắm, là tôi muốn đặt vé đi tỉnh Thái Bình chơi, nhưng ở đây không đặt vé được, họ nói tôi cần phải ra bến xe giáp bát.
Tôi hy vọng có một dịch vụ
Đọc thêm
Trở lại Hà Nội cho lan công tác này toi đã chọn Meracus HaNoi 1 để ở, cho tôi ấn tượng ngay ở lễ tân, cảm giác ấm áp giữa cái lạnh ở Hà Nội , phòng óc rất đẹp bài trí ưa nhìn, và cũng rất yên tĩnh để tôi làm việc trong phòng. Tôi thích khách sạn này.
Đọc thêm
Các đánh giá này được dịch máy từ tiếng Anh. Hiển thị bản dịch máy?
Chúng tôi đã dành 4 đêm tại khách sạn Meracus 1 ở Hà Nội và nó là một trong những điểm nổi bật của chuyến đi của chúng tôi. Khách sạn nép mình trong khu phố cổ nhộn nhịp của Hà Nội và mang đến cảm giác thanh bình và yên tĩnh tuyệt vời từ những con đường bên ngoài thành phố. Chúng
Đọc thêm
Chúng tôi không có thời gian ở khách sạn đó. Khi chúng tôi đến phòng rất nhỏ nên chúng tôi không có chỗ để cất hành lý của chúng tôi. Sàn nhà của căn phòng không sạch sẽ và khăn tắm có một số vết máu và crap. Chúng tôi đến quầy lễ tân để mang chúng đến và họ vẫn mang chúng tôi kh
Đọc thêm
Phản hồi từ MeracusHotels, Customer Service Manager tại Khách sạn Meracus Hà nôị 1
Đã phản hồi 3 thg 8, 2018
Dear Tristan M/ Mr. Moyle Tristan Nicholas, Firstly, we assure you, all our guests and prospective guests that we really take all feedback seriously. We are driven by a genuine desire of putting our guests first, making sure everyone is made to feel as welcome and comfortable as possible and special. If for any reason a guest feels this has been lacking, we do everything we can to rectify this ‎because we really do care about how our guests feel. If we didn't care, then we would have no business. And we are deeply apologetic if you felt that was not the case for you and your girlfriend. Thank you for sharing your thoughts publicly so that we can know what we should do for a prompt and necessary improvement over the disadvantages. Secondly, we would like to take each of your points in turn: 1. Room space limitation: Due to the limitation of the property’s area, since our Hotel is situated right at the city center, not all rooms are able to have outside windows (it's all the same as other Hotels surround ours in this area). Therefore, we made the description of all room types in details and with photos on Agoda your booked through, in order to make sure that our customers would see rooms in advance and select favorite rooms. We are also flexible to upgrade rooms with balcony for guests if required. It is shame that we did not get any request from you during your stay. 2. Cleanliness: It is absolutely our fault for not doing good job enough to ensure the cleanliness quality in the room during your stay. We have seriously reviewed and improved immediately. 3. Phone conversation: Due to our fault for forgetting to charge the laundry & see-off service fee you used at checkout time, we had to make a phone call to you to ask for your kind payment. We admit that we would take that chance to ask for your permission to talk about the negative survey feedback to make any solution as soon as possible but getting 'NO' answer from you, so we did not dare to ask you anything about it. Truly, your feedback is highly appreciated for us to know and basing on this, we comprehend that we need to strive harder to enhance the quality to the highest level possibly. Above everything, on behalf of the Hotel management we wish to once again express our sincere regrets for the lapses in our services that you have experienced. If there are any other issues that need to be addressed, now or in the future, please do not hesitate to contact us personally by email at cs2@meracushotels.com. Best regards with thanks,
Đọc thêm
Chúng tôi ở lại trong Meracus 1 khách sạn làm cho kỳ nghỉ của chúng tôi tại Hà Nội, và khách sạn chắc chắn là giá trị giới thiệu!
Các nhân viên là siêu thân thiện và đã thực sự hữu ích làm cho kỳ nghỉ của chúng tôi. Kinh nghiệm hàng đầu với nhân viên là vào ngày sinh nhật chị em
Đọc thêm
Trước
Danh mục album
Tất cả ảnhKhách du lịchPhòng & Phòng SuiteĂn uống Bể bơi & Bãi biển
Ảnh chuyên nghiệp được ủy quyền độc quyền bởi TripAdvisorKhách sạn Meracus Hà nôị 1
The Superior Double at the Hanoi Meracus Hotel 1
Ảnh chuyên nghiệp được ủy quyền độc quyền bởi TripAdvisorKhách sạn Meracus Hà nôị 1
The Suite Balcony at the Hanoi Meracus Hotel 1
Ảnh chuyên nghiệp được ủy quyền độc quyền bởi TripAdvisorKhách sạn Meracus Hà nôị 1
The Suite Balcony at the Hanoi Meracus Hotel 1
Ảnh chuyên nghiệp được ủy quyền độc quyền bởi TripAdvisorKhách sạn Meracus Hà nôị 1
The Deluxe Balcony Double at the Hanoi Meracus Hotel 1
Ảnh được cung cấp bởi ban quản lýKhách sạn Meracus Hà nôị 1
Junior Suite
Trước
Hi good day i would like to inquire if you have a package deal of 5d4n?on that package it has a 3d2n on  cruise?we are 3persons 2adults 1 child (7y/o) how much is the cost and if you have an itinerary far more better.our possible date of arrival is june 5-9.thanks the arrival is june 5 at 1205am then the departyure june 9 at 0115am.thank you
Hi Tyrone, I suggest that you write directly to the hotel at the e-mail address which can be found at their website. Tried to include the e-mail address and web link here but Trip Advisor seems to disallow html characters in my answer. Easy enough to locate the hotels web address via google
0 bình chọn
Hi, I would arrive after midnight (around 00:30 to 1 pm) at old quarter. Could I still check-in? Thanks
Sure you can. Please let us know your booking number and full name. It's better to arrange airport pickup as it may be run out of taxi at late night. Thanks Meracus Hotels
0 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
Hello Does this hotel have a gym and what english channels if any?
Thank you Rabia for your question and all for your answers. There is no gym in our hotel. Our TV has several English news channels such as CNBC, CNN and movies channels including Star Movies, HBO and Cinexmax. Others are also available e.g Starworld and Discovery and NGC. In addition, we do provide in inroom laptop for your convenient use Thanks Meracus Hotels
0 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
hello 2 questions what is the cost for an airport pickup and drop off? what spa services do you offer? we will be closing our south east asia trip with hanoi and are in much need of tender care! thank you
Dear Fetta, Thanks for your questions. Hereunder are our answers: 1. We charge for US$18/way for our pickup or drop off. The charge is inclusive of taxes and service charges. 2. We do not have spa facilities inside the hotel. Instead we partner with SF Spa which is a few blocks away. You will be provided an discount voucher when checking in Please do not hesitate to contacting us if you have any further questions. We look forward to being your service soon. Thanks, HMH1
0 bình chọn
Hi, approximately how long does it take to get to and from the airport to the hotel please. Thank you.
45mins to an hour. Depending on traffic and how competent your driver is.
1 bình chọn
Hiển thị tất cả câu trả lời
Trước
12
TrướcTiếp theo
11
KHOẢNG GIÁ
39 US$ - 67 US$ (Dựa trên giá trung bình cho phòng hạng chuẩn)
ĐỊA ĐIỂM
Việt NamHà Nội
SỐ LƯỢNG PHÒNG
22
Đây là hồ sơ TripAdvisor của bạn phải không?
Bạn sở hữu hoặc quản lý cơ sở kinh doanh này? Xác nhận hồ sơ của bạn miễn phí để trả lời đánh giá, cập nhật hồ sơ và hơn thế nữa. Xác nhận hồ sơ của quý vị