Chúng tôi thấy rằng bạn đang sử dụng một trình duyệt không được hỗ trợ. Trang web của Tripadvisor có thể không hiển thị đúng.Chúng tôi hỗ trợ các trình duyệt sau:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Tiết kiệm tiền. Chúng tôi tìm kiếm hơn 200 trang web để có giá khách sạn thấp nhất.

Hotel Nikko Hai Phong

Lưu
Chia sẻ
Số 1, đường. 1, Thành phố Bờ sông, Phường Vinh Niem, Huyện Lê Chân, Thành phố Hải Phòng 180000 Việt Nam
Giá thấp nhất cho lưu trú của bạn
Expedia.com
Hotels.com
Trip.com
53 US$
Xem giảm giá
Hủy miễn phí cho đến 03/02/22
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com57 US$
Xem 11 giảm giá
Giá là giá trung bình mỗi đêm mà các đối tác của chúng tôi cung cấp và có thể không bao gồm tất cả thuế và phí. Thuế và phí được trình bày chỉ là giá trị ước tính. Vui lòng xem các đối tác của chúng tôi để biết thêm chi tiết.
Khách du lịch (21)
Ăn uống (57)
Phòng & Phòng Suite (46)

Giới thiệu

Số 13 trong 156 khách sạn tại Thành phố Hải Phòng
Sự sạch sẽ
Dịch vụ
Giá trị
6Đánh giá0H+Đ0Mẹo chọn phòng
Xếp hạng của khách du lịch
  • 4
  • 0
  • 1
  • 1
  • 0
Thời điểm trong năm
Loại khách du lịch
Ngôn ngữ
Các bộ lọc đã chọn
  • Lọc
James W đã viết đánh giá vào 1 thg 1
3 đóng góp
Arrived on Dec. 30th. and welcomed by Mr. Huy, front desk manager, with his captivating smile. I enjoyed two blissfully wonderful days. Mr. Billy, Food and Beverage Manager, was so kind, during my first breakfast. The meal to welcome 2022 was superb. Master Chef Kenny presented a most imaginative and mouth watering menu of delight. We started with a scrumptious pumpkin and salmon tart, followed by a flower crab salad with red lump caviar, and delightful bursts of passion fruit. An ingenious mushroom soup was next with scampi prawn and lobster bisque. For me, a life lover of fungi, this was a new experience of wonder. We then enjoyed a beautiful salmon dish served in a rich and tasty broth. Fillet Mignon and death by chocolate completed the food symphony of delight. Take a bow chef Kenny! . Later on we all enjoyed a quiz and welcomed in the New Year in a Japanese fashion with lots of bubbly. Finally, thank you Minh Trang, at reception, for finally Seeing on my way back to Hanoi.
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 12 năm 2021Loại chuyến đi: Đã du lịch một mình
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ General Manager, General Manager tại Hotel Nikko Hai Phong
Đã phản hồi 2 tuần trước
Dear T6456WGjamesw, Thank you so much for taking the time to share your feedback, and for choosing to stay with us on a very special day. We are so pleased to hear that you had such a excellent experience with us. We really appreciate your wonderful comments regarding our hotel service and specially mentioned our hotel employee names. It will certainly be shared with our colleagues here at the hotel to recognize their effort. Once again, thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back to our hotel in near future. Best regards,
Đọc thêm
Thành Đỗ đã viết đánh giá vào thg 7 2021
1 đóng góp
Khách sạn hình như thuộc diện tập đoàn. Tuy nhiên nhân viên k đc đào tạo kĩ hay sao ấy. K hài lòng lắm. Khi nhận phòng phải chờ hơi lâu và làm thủ tục phiền phức. Cảm giác nhân viên chỉ làm cho có lệ chứ k quan tâm đến khách
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 6 năm 2021Loại chuyến đi: Đã du lịch với gia đình
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ General Manager, General Manager tại Hotel Nikko Hai Phong
Đã phản hồi 19 thg 7, 2021
Rất cảm ơn bạn đã dành thời gian review và chân thành xin lỗi vì bạn đã có những trải nghiệm chưa được như ý trong thời gian lưu trú tại khách sạn. Bạn có thể vui lòng liên hệ tới email: fom@hotelnikkohaiphong.com.vn để cung cấp thêm chi tiết cho chúng tôi được không ạ? Chúng tôi xin ghi nhận ý kiến để cải tiến dịch vụ tốt hơn. Trân trọng cảm ơn bạn rất nhiều.
Đọc thêm
Corn K đã viết đánh giá vào thg 12 2020
Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam419 đóng góp59 cảm ơn
+1
Our first time stay in Hotel Nikko with best memories. Thank you hotel team for great service. I cannot believe I and my wife can feel best ever welcome as Hotel Nikko Hai Phong. Very elegant design with Japanese design. We impressive about incredible culture: every time you see any of the staff, you will be extremely friendly welcome. This hotel very close to Aeon Mall Hai Phong and not to far city center. We recommend Premier Room for free minibar and complimentary welcome drink. You should try Japanese bath at Royent Parks. Breakfast in Main restaurant has 3 interesting set menu options: Japanese, Vietnamese, Western Thanks Ms Diep Nguyen Concierge for goodbye my wife until car park. And many good receptionist, ground floor staff to open the main door for us. Friendly and helpful securities. It’s very long time I can feel best service as top luxury resort in the world. Best wishes to all of Hotel Nikko Hai Phong team.
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 12 năm 2020Loại chuyến đi: Đã du lịch theo đôi
2 cảm ơn
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ General Manager, General Manager tại Hotel Nikko Hai Phong
Đã phản hồi 13 thg 12, 2020
Dear CornK, Thank you very much for choosing our hotel for your stay. We are delighted to learn that you had an enjoyable stay with us as the first Hotel Nikko experiences. It was also very pleasing to read your comments about our hotel service and culture and specially mentioned our hotel employee names– It will certainly be shared with our colleagues here at the hotel to recognize their effort. Once again, thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back to our hotel in near future. Best regards,
Đọc thêm
Frankie C đã viết đánh giá vào thg 11 2020
Hồng Kông, Trung Quốc50 đóng góp7 cảm ơn
+1
The hotel is open in August, 2020 during the pandemic period. This hotel suppose to have a good rating for my review. They have very comfortable bed, clean room and excellent restaurants. Most of all they offer a very reasonable room rate. However, the good story ends here, Everything started to ruin from their computer system and service. Nowadays, it is very normal to have hotel membership for customer loyalty. So I am also a One Harmony’s member. Every time when I am having a meal in the hotel, I get a discount on it, but somehow the staff just came ask me for the membership card when I was asking for the bill. In many 5 stars hotels when you tell them the room number they already has your record, never has to ask you to show your card. It seems like the One Harmony’s membership is not linked to their hotel system. The most ridiculous is on my 4th days of staying, which I suppose to stay in this hotel for 14 days for my business trip. The front desk just came to me to ask me to pay the room bill while I was having dinner. I was so shocked. At the end, the manager came to explain to me that because my original stay was reserved for 7 days. When I extended the stay by sending an email, their system did not show to collect my deposit for 14 days. To me It is not about paying the deposit, they made a huge mistake by discomforting the guest. It make me feel that I am not going to pay the bill before I leave. At the beginning of another week here, the front desk came and ask me to settled the bill for last week again after I paid for 14 days deposit. I have no idea why this 5 stars hotel came and keep asking for money. It seems like they are not welcome anyone who stay here for more than one weeks and using their restaurant by signing the bill into the room. If they want me to sign the bill why bother to take my deposit for 14 days room rate and the deposit is already higher than 14 days room rate. It is totally ridiculous. Besides, the bill isn't as large as one week I stay in JW Marriott and Intercontinental in Hanoi. Their service just ruined my stay and my impression to this nice hotel. Next time I rather stay in next door Roygent Park.
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 10 năm 2020Loại chuyến đi: Đã du lịch khi công tác
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ General Manager, General Manager tại Hotel Nikko Hai Phong
Đã phản hồi 10 thg 11, 2020
Dear Mr. Chan (689frankiec), Firstly, thank you very much for taking your time to share your comment on this platform. And then on behalf of the hotel management, I would like to extend my apology for all the inconveniences caused during your stay. Beside that, it is great that your feedback is brought to the hotel management's attention while you are still staying with us. So that I had the chance to talk to you yesterday. As you mentioned here and at our discussion, I am glad that the hotel location is very convenient to your daily movements, and you love the food in our restaurant as well as the room is clean. I am also happy to be able to explain to you about the terms of the package you booked. I am sure that when the issue is settle and let aside, you will definitely enjoy the rest of the stay with us. Once again, it is my pleasure to meet you in person and to listen to your comment. Should I be of any assistance, please kindly contact me directly. Best Regards,
Đọc thêm
Trang đã viết đánh giá vào thg 9 2020
2 đóng góp
Khách sạn mới, thiết kế tối giản kiểu Nhật nhưng vẫn sang. Đội ngũ nv phục vụ nhiệt tình. Có bạn gái tên Le được nhân viên lễ tân rất nhiệt tình giới thiệu nên mình quyết định ăn thử tại ks luôn xem thế nào. Đồ ăn nấu chuẩn Âu-ngon,tôi thực sự hài lòng và chia sẻ cho các bạn của tôi
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 9 năm 2020
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ General Manager, General Manager tại Hotel Nikko Hai Phong
Đã phản hồi 7 thg 10, 2020
Xin chào trangsophi, Trước tiên, xin thay mặt khách sạn, xin được cảm ơn trangsophi đã đến và trải nghiệm các dịch vụ tại khách sạn chúng tôi. Chúng tôi tự hào là khách sạn quốc tế 5 sao, chuẩn Nhật đầu tiên tại thành phố cảng Hải phòng xinh đẹp. Với chất lượng dịch vụ luôn được đặt lên hàng đầu, kế hợp với ẩm thực đa dạng tinh tế, được chế biến bởi các đầu bếp hàng đầu Nhật Bản và Việt Nam, chúng tôi rất vui mừng được phục vụ thượng khách. Lệ là thành viên lễ tân khách sạn, là người luôn nhiệt tình, niềm nở đón tiếp khách hàng khi đặt chân tới khách sạn. Tôi rất vui khi Lệ luôn thể hiện được nhiệt huyết và hiếu khách đối với khách. Và tôi tin chắc rằng bạn Lệ sẽ rất vui khi biết rằng, bạn ấy đã làm hài lòng quý khách. Một lần nữa, xin cảm ơn trangsophi đã trải nghiệm dịch vụ khách sạn. Khách sạn mong muốn được đón tiếp trangsophi trở lại khách sạn trong thời gian tới! Trân trọng
Đọc thêm
Trước
12
ĐỊA ĐIỂM
Việt NamThành phố Hải Phòng
SỐ LƯỢNG PHÒNG
250
Đây là hồ sơ Tripadvisor của bạn phải không?

Bạn sở hữu hoặc quản lý cơ sở kinh doanh này? Xác nhận hồ sơ của bạn miễn phí để trả lời đánh giá, cập nhật hồ sơ và hơn thế nữa.

Xác nhận hồ sơ của quý vị
Câu hỏi thường gặp về Hotel Nikko Hai Phong
Gần Hotel Nikko Hai Phong có nhà hàng nào?
Nằm gần các nhà hàng như Nhà Hàng Nhật Bản Tanpopo, Universal Cafe và The Dining - Hai Phong.
Có di tích lịch sử nào gần Hotel Nikko Hai Phong không?
Rất nhiều khách du lịch thích thú khi tham quan Đình Hàng Kênh (2,4 dặm).