Parikrama Marg, Raman Reiti Near Prem Mandir, Vrindavan 281121 Ấn Độ
Đảm bảo giá thấp nhất từ các trang web này
Super.com
Giá là giá trung bình mỗi đêm mà các đối tác của chúng tôi cung cấp và có thể không bao gồm tất cả thuế và phí. Thuế và phí được trình bày chỉ là giá trị ước tính. Vui lòng xem các đối tác của chúng tôi để biết thêm chi tiết.
1. Staff with ego and attitude. 2. I was given room without glass window . It open and i did not notice as i reached around 9 pm and it was dark . Had to sleep in cold that night temperature was 4 degree. 3. Person asked me cancel oyo booking and pay in cash. 4. Never visit this Hotel.
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 1 năm 2020Loại chuyến đi: Đã đi du lịch với gia đình
Đánh giá này là ý kiến chủ quan của thành viên Tripadvisor chứ không phải của Tripadvisor LLC. Tripadvisor thực hiện kiểm tra đánh giá.
Hữu ích
Chia sẻ
Phản hồi từ OYO_Team, Manager tại OYO 30240 Shri Radha Palace
Đã phản hồi 21 thg 1, 2020
We never expect any of our guests to face such issues Yogi! We’re extremely apologetic after knowing such kind of hassle faced by our guests. We have shared this with our team to take necessary action to ensure it's not repeated again. Regards, Rahul
Đọc thêm
Phản hồi này là ý kiến chủ quan của đại diện ban quản lý chứ không phải của Tripadvisor LLC.
I had a disaster experience of only staying in lobbing for approx half an hour at this hotel,I work for a reputed travel house,but since it was my solo trip,I decided to try oyo services,but to my very satisfaction,they proved that it Is worst in terms of customer handling I booked this hotel through oyo agent on call,he assured me that room is booked,I anyhow manage to reach this property,but after sitting on the world's worst sofa of this hotel,I came to know from so called receptionist that room will not be available(inspite room was available) Let's discuss about receptionist-worst in terms of talk and customer handling,he was interested in other stuffs like talking about ac installation and all,I think he is the worst loser I ever saw,I visited hotels on trips n all,the front desk looks so cultured and in manner,leave it I can't expect that from oyo I think Anyhow the guy who booked my hotel shifted me to another hotel bal bihari dham ,which was good and amenities were nice except for the breakfast(which I completely understand that oyo dont have pantry in their hotels),thanks to the guy who helped me for accommodation of 1 night in vrindavan after my disaster experience I wrote this not to blame oyo,but oyo should keep a standard of their own tag,you can't just buy every hotel and neglect service delivery to the client,this is a hospitality sector,a client once who took your bad service will never come to you.You should maintain a standard like other companies do in the market I spent 1150 for 1 night which was not worth at all Rest you already lost 1 customer and more to come if your dealing will be like this Regards Highly unsatisfied customer…
Đọc thêm
Ngày lưu trú: tháng 7 năm 2019Loại chuyến đi: Đã đi du lịch một mình
Đánh giá này là ý kiến chủ quan của thành viên Tripadvisor chứ không phải của Tripadvisor LLC. Tripadvisor thực hiện kiểm tra đánh giá.