[Gồm cả tiếng Việt và Anh - Including both Vietnamese and English]
(1) Về cơ bản, chất lượng dịch vụ tốt. Tuy nhiên, vệ sinh của bể bơi cần được chú ý, nó khá bẩn so với tiêu chuẩn 5 sao.
In general, the quality of services is good. However, the hygiene of swimming pools MUST be paid attention because they are quite dirty compared with other 5-star resorts and hotels
(2) Nhân viên người Việt thân thiện và thực sự nhiệt tình
The Vietnamese staff is very nice and really helpful
(3) Với tiêu chuẩn 5 sao, nhân viên hay quản lý người nước ngoài (mình không quan tâm) cần xem lại thái độ khi nhắc nhở khách hàng. Cụ thể, hôm đó mình có ngồi lên bàn nhỏ cạnh sofa (mình không đúng trong trường hợp này). Thay vì mỉm cười nhắc nhở khách hàng thì cô ta tỏ thái độ cau có. Hơn nữa, hành động phủi ghế sofa khi khách vừa đứng dậy cho thấy một người rất thiếu kỹ năng. Với người làm dịch vụ, điều này là tối kỵ. Nếu cô ta đọc được góp ý này, hãy thay đổi trước khi quá muộn. Và tôi nghĩ, tại sao FLC phải thuê nhân viên nước ngoài với thái độ như vậy??
With 5-star standards, a female foreign staff or manager (I don't care much) need to change her attitude when communicating with customers. Specifically, as a example, I was sitting on a small table next to the sofa (I was not right in this case). Instead of smiling and reminding customers, she holds a scowl. Moreover, the act of brushing off the sofa when guests have just stood up shows a very lacking skill. It is a taboo for those in service sectors. If she reads this comment, please change it before too late. And I think, why does FLC have to hire foreign employees with such an attitude ??